Tuesday, January 24, 2012

sabar je la!

assalamualaikum :)
haa da lame da mira x update blog ni!haa rindu gilee nk update blog ni
soalan yg kat bwh ni!sume soalan yg nk ditanye.tp mira sure mira x kan berani nk tanye!

kenapa ea senangnye awk lupekan org ?
kenapa bile susa je awk cari saya ?
kenapa bila boring baru cari saya?
kenapa bile nk something baru cari saya?
kenapa seriously awk da byk berubah sgtsgtsgt ?
kenapa awk da x layan saya mcm dulu pon?
kenapa bile saye susa ?awk x de pon kat beside saya mcm dulu?
kenapa sume berubah ni ?? arghhhhhhhhhhhhhhh !
kenapa kenapa kenapa?

sume soalan kenapa klau bole mira nk tanye kat diye ! tp mira x nk ape2 akan jadi if tanye.
but seriously sedey sgtsgtsgt dgn c diye!ya allah ..kan best klau sume bende bole berterus terang!
apa bole buat?just smile n just layan mcm biasa!
kan best klau bole berterus terang everything kat diye!!
nk sgtsgtsgt!
tp x pek la.i know who i am !
mira seda sape mira kat mata awk!so kay :)
i just pray for your hapiness :)
so just enjoy your happy life :)
hee mira x kesa pon ape nk jadi as long as u happy :)
2 jee kot nk citee ;)

assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment